1. Verzending
Chelro maakt gebruik van PostNL als koerier en levert alleen in Nederland. , waarbij levering gedurende de hele dag kan plaatsvinden van maandag t/m zaterdag. Al onze producten zijn verzekerd en worden goed ingepakt om zo schade tijdens transport te voorkomen.
Producten die op voorraad zijn worden zo snel mogelijk verzonden. Bestel je vóór 16.00 uur op een werkdag, dan sturen wij hem dezelfde werkdag nog op.
Wanneer een product niet op voorraad is, is deze bij ons niet te bestellen.
Product beschadigd geleverd?
Indien u schade ziet bij levering, maak dan zo snel mogelijk foto’s van deze schade en stuur deze naar info@chelro.nl (binnen 3 dagen na levering).
Let op, de volgende foto’s van de schade dienen in de bijlage te worden gezet:
-
Foto van de gehele omvang (buitenkant van het pakket) waarbij het pakketlabel zichtbaar is;
-
Foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn;
-
Foto’s van alle typen binnen verpakkingen;
-
Foto van de gehele omvang van het artikel;
-
Foto’s van de schade.
Voor een vlotte afhandeling moeten al deze foto’s aangeleverd worden.
Retournering
Retourneer altijd naar het volgende adres:
Chelro
Perosistraat 161
5049LB, Tilburg
Nederland
Bij beroep op herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
– Beschadigde of ontbrekende verpakking van de behuizing. De verpakking van de behuizing en de bijbehorende schokabsorberende materialen zijn van cruciaal belang om een PC veilig te verzenden. Als deze onbruikbaar is geworden, zijn we genoodzaakt u de prijs van een nieuwe behuizing te factureren. Deze verpakkingen zijn niet los verkrijgbaar.
– Retournering bij een PC met upgrades: Een PC met upgrades is voor ons lastiger opnieuw te verkopen, omdat u persoonlijke aanpassingen gemaakt hebt. We kunnen deze PC ontmantelen of in de outlet plaatsen. De uren hiervoor rekenen we aan u door.
– Beschadigde behuizing of andere componenten: Bij beschadiging van behuizing of andere componenten rekenen wij de nieuwprijs van deze componenten aan u door.
– Ontbrekende accessoires of componenten: Bij ontbrekende accessoires of componenten wordt (het bij accessoires bijbehorende) component in rekening gebracht.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@chelro.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op: Als verzender van het pakket ben je altijd verantwoordelijk voor de staat waarin het pakket bij ons wordt geleverd, voor producten met een hoge waarde raden wij het altijd aan om het pakket verzekerd retour te sturen. Maak ook foto’s van de staat van het product vóór verzending. Als product kapot bij ons aankomt, moet je kunnen bewijzen dat dit tijdens vervoer gebeurd is. Zo niet, dan behouden wij het recht om schade door onvoldoende beschermende verpakking in rekening te brengen.
Bij opsturen ter reparatie
Bestelling veilig terugsturen
• Gebruik de verzenddoos waarin wij het artikel geleverd hebben.
• Gebruik twee dozen, niet alléén de productverpakking. Dit biedt niet voldoende bescherming.
• Gebruik voor het versturen van een monitor of behuizing altijd de originele verpakking en pak het in zoals je het hebt product hebt ontvangen.
• Het is belangrijk dat het product zo min mogelijk bewegingsruimte heeft in de doos.
• Zorg dat het retourlabel en retournummer goed zichtbaar zijn en stevig op de verzendverpakking zijn bevestigd.
Let op: Als verzender van het pakket ben je altijd verantwoordelijk voor de staat waarin het pakket bij ons wordt geleverd, voor producten met een hoge waarde raden wij het altijd aan om het pakket verzekerd retour te sturen. Maak ook foto’s van de staat van het product vóór verzending. Als product kapot bij ons aankomt, moet je kunnen bewijzen dat dit tijdens vervoer gebeurd is. Zo niet, dan behouden wij het recht om schade door onvoldoende beschermende verpakking in rekening te brengen.